Darba plāns
2020./2021.mācību gada galvenie uzdevumi un prioritātes
Joma | Prioritātes un uzdevumi | |
Mācību saturs – iestādes īstenotās izglītības programmas | Valsts pirmsskolas izglītības vadlīniju un pirmsskolas izglītības programmu kvalitatīva īstenošana:
· Pilnveidot bilingvālās izglītības un valsts valodas apguves kvalitāti. · Akcentēt vērtības un tikumus pirmsskolas izglītības iestādes mācību un audzināšanas darbā. · Nodrošināt mācību darba diferenciāciju un individualizāciju. · Nodrošināt bērniem iespēju apgūt mācību saturu attālināti. |
|
Mācīšana un mācīšanās | Jēgpilna mācību procesa organizēšana, kura gala rezultātā ir kvalitatīva bērna sagatavošana pamatizglītības ieguvei:
· Paaugstināt latviešu valodas mācīšanas kvalitāti integrētajā mācību procesā. · Pilnveidot integrēto rotaļnodarbību plānošanu un organizēšanu, izmantojot iestādes āra vides un tuvākās apkārtnes attīstošo potenciālu. · Uzlabot formatīvās vērtēšanas kvalitāti. · Veicināt izglītojamo vecāku līdzdalību mācību procesā, regulāri informējot vecākus par izglītojamā mācību sasniegumiem un nepieciešamajiem uzlabojumiem. · Turpināt piesaistīt sadarbības partnerus mācību satura kvalitatīvai īstenošanai. |
|
Izglītojamo sasniegumi | Atbalstošas vides nodrošināšana izglītojamo ikdienas sasniegumu veicināšanai un individuālo spēju attīstīšanai:
· Veicināt grupas skolotāju, priekšmetu skolotāju un atbalsta personāla sadarbību bērnu ikdienas sasniegumu uzlabošanai. · Pilnveidot sadarbību ar vecākiem bērna ikdienas mācību sasniegumu veicināšanai. · Veicināt izglītojamo līdzdalību ārpus iestādes rīkotajos pasākumos, kas saistīti ar mācību un audzināšanas procesu. |
|
Atbalsts izglītojamiem | Atbalsta pasākumu pilnveide izglītojamo drošības, veselības un attīstības veicināšanai:
· Turpināt pilnveidot sadarbību ar vecākiem bērna izglītības atbalstam. |
|
Iestādes vide |
Pedagoģiskais darbs |
Emocionālās un fiziskās vides pilnveide kompetencēs balstītas mācīšanas pieejas nodrošināšanai:
|
Saimnieciski organizatoriskais darbs |
· Iekārtot iestādes iekštelpu un ārtelpas vidi izglītojamo jēgpilnas darbošanās iespēju nodrošināšanai.
|
|
Iestādes resursi |
Pedagoģiskais darbs
|
Pedagogu profesionālās kapacitātes pilnveidošana un nodrošināšana ar nepieciešamajiem materiāltehniskajiem resursiem kompetenču pieejas un jaunā mācību satura īstenošanai. Inovatīvo mācību līdzekļu veidošana kompetenču pieejas un jaunā mācību satura īstenošanai:
· Veicināt iestādes un vecāku ciešu sadarbību, plaši izmantojot elektroniskās mācību vides resursus. |
Saimnieciski organizatoriskais darbs |
· Nodrošināt 1-5 gadīgu bērnu grupas ar datoriem pedagogu sadarbībai, efektīvai mācību satura plānošanai un īstenošanai. | |
Iestādes darba organizācija, vadība un kvalitātes nodrošināšana | Vienotas darbinieku izpratnes veidošana par pirmsskolas mērķiem un uzdevumiem:
· Turpināt pilnveidot iekšējo komunikāciju efektīvai aktuālās informācijas apmaiņai. · Sistēmiski aktualizēt skolas iekšējās dokumentācijas saturu pedagogiem, izglītojamo vecākiem. · Nodrošināt racionālu mācību procesa uzraudzību un atbalstu pedagogiem. · Aktīvāk iesaistīt iestādes personālu un izglītojamo vecākus darba pašvērtēšanas un plānošanas procesā. |